Jobblördag med ont fot

Ja natten var den värsta på länge...
Redan på kvällen svullnade min fot. Det är alltså inte hälsporren som spökar (tror jag) utan nåt annat på samma fot.
I bakkant på den främre trampdynan (hoppas ni fattar vart jag menar, svårt att förklara), mitt under foten blev det liksom en halv pingisboll som jag gick på. Gjorde jätteont och jag vaknade säkert 10 ggr under natten.
I morse var hela foten jättetjock men jag smorde med Voltaren och bet ihop, idag skulle ju mina boxar hämtas!
Har gått som en kratta hela dagen men ändå kämpat på... döm om min förvåning då det känns bättre nu. Fortfarande ont om man trycker på punkten men ingen svullnad och jag kan gå hyfsat normalt. Det verkar alltså försvinna lika snabbt som det dök upp... (peppar peppar..) Undrar vad det är???

Nåja..
Boxarna var nerplockade på 2 tim, men det var ju den enkla biten...
Sen har vi hållit på att förbereda för uppställning av dem i morrn. Vi har ställt ut plintar och fyllt upp ordentligt med sand. Så i morrn kommer den stora utmaningen att pussla ihop allt igen. Men jag tror att det kommer att bli kanonbra!!!

Hade hoppats att vi skulle hinna klart idag ändå...
Vill ju åka o kolla på dressyrtävlingar men det verkar som om jag måste prioritera bort dem i helgen... *snyft*

Nä nu ska jag massera foten igen och sen hoppa i säng.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Beffa

Du får jättegärna göra det om inte lillebror har tid i veckan, skickar den till dig på mail isåfall så du får orginal strl. :) Vore supersnällt!

Hoppas foten blir bättre!

Verkar som att jag får filmen på pålle till veckan!

KRam!

Postat av: Pernilla

Jag vet va de är, hovböld, jättevanligt i hästkretsar. Eller va de elakt??!

2009-08-23 @ 00:15:07
Postat av: zaq

Men då måste det väl ändå heta "fotböld" ;-)

Hoppas det ger sig...

2009-08-23 @ 15:07:39
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback