Beslutsångest

I morrn blir det (troligtvis) officiellt hur det blir med varslet på jobbet.

Vet inte hur jag ska göra inför julfesten i morrn... Det är förfest i 3-sjö men jag vet inte... har ingen som kan ta in pållarna. Blir tidigt att ta in dem redan 16.30. Men jag vill gärna... Kommer nog att köra själv iaf. Då är man inte beroende av nån annan, å andra sidan vore det gott att dricka nåt till maten.

Aaahhhh.... vet inte.....

På lördag blir det luciashow på ÖOR. Var där ifjol och E pratar fortfarande om det. Har inte sagt nåt utan det blir en överaskning...

Ska iaf försöka komma mig i säng i tid ikväll. TRÖTT!!
Hopp i säng nu o kolla lite tv en stund.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

De blir ingen lucia för oss,tyvärr. men de kommer ju fler år.

2009-12-12 @ 09:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback