God fortsättning!

Här har vi haft en lugn och härlig jul. Hoppas att alla ni andra också haft det.

Förutom de måsten vi har med att sköta alla djur ("drängen" har fått julledigt) så har vi bara slappat.
Det har varit massor med god mat och klappar, precis som det ska vara.
E fick en massa saker men Barbiedockan har hon lekt mest med hittills.

Sätter in en utlovad bild på vår "lilla" julgran. Den är 3.20 hög! Inte så lätt att klä...



Igår gjorde vi en liten tripp till stan och sen en sväng till L-sjö, pussade lite på Curre. Världens bästa L frågade om jag vill rida en dag på nästa Berit-träning också. Gissa??

Lite smolk i bägaren är dock E's mage. Hon mår oftast jättebra på dagarna men har jätteont på nätterna. Har varit vaken i två nätter och haft jätteont. Men pigg o alert dagtid. Mysko... Nu har vi fått en tid på VC i morrn igen. Det är ingen förstoppning nu iaf, men vi får väl se vad de säger.

Nu ska jag gå o dammsuga upp lite granbarr.... Det blir en hel del!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Beffa

Hej!

Ja, jag är ledig, ska åka till Gräsmyr och hälsa på en kompis, sen har jag insläppet i stallet. Så det vore ju perfekt om det blev på eftermiddagen/kvällen!

Men vi kan ju höras av så hoppas jag att jag är hemma när ni har tid!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback