Drygt...

Igår jobbade jag hela dagen trots att jag mådde skitdåligt. Hande tänkt gå hem tidigare men jag höll ut...
Men idag är det värre. Bara lite feber men det värker precis överallt i kroppen, är totalt orkeslös. Så jag har varit hemma idag. E fick välja om hon ville fara på dagis eller vara hemma med mig, hon valde dagis vilket har varit ganska skönt. Har mest vilat och tagit det lugnt. Skönt att få en ensamdag ibland... men synd att man inte orkar göra nåt.

Har varit i stallet en stund o tittat till hästarna... Dom vill ut på bete sa dom... Hoppas jag orkar stängsla i helgen.
Städade lite i sadelkammaren för att göra plats åt Magda och Prisen... eller ja.. Prisens saker menar jag. Magda, du får bo i huset hos oss... HA ha.. En vecka kvar...

M kör första dagen på torvtäkten idag.  Började kl 6 och kör till kl 22. Ska åka till honom med en matlåda till efter middagen. Han körde dit traktorn igår så jag var o hämtade honom. Shit... vad stort det var... ca 70 hektar som de bryter nu, men totalt blir det nästan 200. Vet ni hur stort det är i verkligheten??? Enormt! Kanske kan ta lite bilder nån gång där..

Nä nu ska jag lägga mig en stund innan jag ska hämta E på dagis.
Btw, jag har gjort hennes kalas-inbjudningar klart idag så till veckan ska de lämnas ut... Lagom många... 4-5 st...

Ciao!!


PS.
Jag stör mig enormt över att bilden på förra inlägget ligger ner...
Men så blev det bara när jag mobilbloggade...
Sorry!!

Kommentarer
Postat av: Magda

Åh va snällt att jag får bo med er:)

2009-06-11 @ 16:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback