Mörbultad

Igår så blev min nackspärr sämre igen. Fick även huvudvärk av den. Försökte få en massagetid i helgen men fick komma redan igår kväll. Det var inte så konstigt att min nacke gjorde ont kan man säga... Hela ryggen men ffa skuldrorna var som hårda knutor. Hon fick loss det till sist och la på massor med liniment. Gjorde gött...

Idag däremot så känner man sig överkörd av ett lååångt tåg. Men nackspärren är borta och muskelömheten går ju över. Så nu känner man sig snart som en människa igen.

Har varit i stallet och mockat o städat lite på fm. Tänk vilken inspiration man får att städa bara det börjar töa ute.
Dock får jag inte den effekten här hemma i huset... Tyvärr...
Men... Ska faktiskt plantera om mina blommor idag, det är mycket välbehövligt. Har ju inte så många så det ska väl gå hyfsat fort. Har nog fler Orkidéer än övriga blommor och de får vänta på omplantering till sommaren. Plockade ju mossa till dem i höstas men då blev det inte av. Men de verkar ju må bäst när jag missköter dem. Ni ska se att de dör allihopa när jag planterar om dem.

Nä nu är det bäst att sätta fart!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback