Pinsamt...

Jag skulle ju börja jobba tidigare idag, kl 6 redan, för att göra lite övertid. Klockan var ställd på 5 o allt var frid o fröjd. Men under natten så drämde E mardrömmar och kunde absolut inte somna om i sin säng. Då det är trångt att ligga alla tre i vår 140 cm säng så fick hon sova med pappa och jag la mig i gästrummet. Tog med mobilen o ställde larmet....
Jag hade givetvis inte ställt om klockan på mobilen... Så jag vaknade när jag tänkte börja jobba. Snabbade mig och kom istället en kvart sent till ordinarie arbetstid... 
 

Nåja... dagen gick ju bra ändå. Har en praoelev hos oss denna vecka.

Snabbt hämta e på dagis, hem o fixa middag. Hade ju lovat att åka på lek o bus ikväll. Försökte få henne att välja en ridtur på Tule istället men.... inte då... Fick allt åka tillbaka till Gideå. Det var en trött tjej som jag gråtandes fick med mig hem därifrån. Somnade rätt snabbt när vi kom hem.
Slank in i stallet för att snabbt ta in pållarna. Stackarna har inte fått så mkt tid de senaste dagarna. På onsdag ska de bli ompysslade ordentligt!!

I morrn ska E hämtas på dagis av faster. Där ska hon nog få tårta eftersom kusin Le fyller år. Jag kan då jobba över tills kl 18 och sen hämta henne där. Perfekt! Då löser jag mina 4 timmar denna vecka, hade tänkt börja kl 6 resten av veckan iaf.... Hmmm.....

Nä nu ska jag in i duschen och sen i säng!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback