En riktig skitdag!

Dagen började med att det kändes som om jag fått ett gruslass i vardera öga.
Fastän jag hade lyckats sova 8 tim!! Jo jag la mig kl 21 i värsta pensionärsstil.
Käkade frukost och väckte E och sen blev det ett syndafall... massor med näsblod...
Men jag lyckades få stopp på det och åkte till jobbet.
Där har det väl ändå gått hyfsat idag - trots att det varit tisdag. Fast jag har mått skit.
Hann sen knappt innanför dörren hemma så började jag blöda näsblod igen.
Varför, undrar man??

Sen skulle jag göra mat, det gick sådär... fast det gick iaf att äta.

Slängde in fulla tvättmaskinen med kläder, startade den och åkte iväg.
Hämtade hö i Gideå och tog in hästar utan större incidenter.
När jag kom hem och skulle hänga tvätten var den jättevarm och luktade unket... konstigt... Trodde det hade blivit nåt fel så den sköljt i varmvatten. Ställde in sköljprogrammet igen och gick o borstade E's tänder. När jag sen kom tillbaka in i tvättstugan så luktade det konstigt... liksom bränt...
Japp! Vår 2-år gamla tvättmaskin har nu gått sönder! Arg? - bara förnamnet!
Det blir till att dra iväg i morrn och se om vi kan skaffa en ny. Sen får vi se... om jag har tur kanske den trasiga så småningom går att fixa till så den kan användas till grovtvätt (läs: hästsaker) och sånt... Men vi har inte tid att göra det nu så det blir en ny så snart vi hinner åka till stan, förhoppningsvis i morrn.
Tvätten var varken ren eller sköljd, så den luktar URK!! Har ställt ut den i kylan på bron. Ska köra den över till "farfar" i morrn och tvätta den där innan allt är förstört.

Nä den här dagen önskar jag nog ogjord och sen omgjord.

Bara att dra täcket över huvudet nu, och hoppas vakna frisk till en bättre dag i morrn!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Beffa

Men huvva vad tvättmaskiner det går, en jobbarkompis tvättmaskin gick också sönder idag. hmm.

hoppas du får en bättre dag imorgon och jag vill ju veta hur curreträningen gick!!

kram

Postat av: Beffa

Förresten, carro vill träffa dig och se mig träna för dig innan de "godkänner" att jag tränar för dig...punkt i kontraktet som jag inte visste om förrän nu när jag fick det. så hon undrar om du tror att du har möjlighet att åka upp till umeå något under v.49? har jag sån tur att M ska behandlas nått då?

kram!

2009-11-10 @ 22:59:18
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: zaq

Åh, fy tusan vilken attans skitdag du haft, hoppas du nu får sova och att nästa dag är en bra dag, vinst på lotto eller nå't också så det känns bättre med den pajjade maskinen...

Förutom att träna så måste du ju leta åt mig också framöver ;-)

Och när vi kommit oss igång, så beh

2009-11-11 @ 08:02:11
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: zaq

-över ringrostiga jag också "tittas på" i sadeln ;-)

krm

2009-11-11 @ 08:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback