Hälsostatus och Vem är jag?

Tack o lov verkar det nu som om lilla fröken E börjar återhämta sig. Efter en veckas sjukdom. Idag har hon ätit en macka och druckit lite mjölk och det kändes bra i magen. Håller tummarna!! Igår var en normal dag för henne också, även om hon inte åt särskilt mkt. Så nu hoppas vi det fortsätter åt rätt håll så att hon kan gå på kalas på söndag. Hon vill så gärna...

Själv mår jag rätt hyfsat, men håller mig på ett rätt kort avstånd till toaletten!
M hade frossa i morse så det dröjer väl inte länge förrän även han åker dit.
Men igår var han bäst i världen då han hämtade hö till hästarna medan jag fick ligga kvar i sängen!
Framåt kvällen fick jag på mig kläder och tog mig till stallet. Men att mocka mina 3 boxar tog lång tid och jag blev alldeles svettig. Nu vill jag bli frisk!

Funderar på om jag ska byta namn på min blogg..??? Vad tycker ni som läser?

Jag har ju liksom alltid varit "Curant" men nu är han ju snart inte längre min.
Han är såld! Allt är klart, bara papprena är oskrivna. Skulle göra det i helgen men så blev jag ju sjuk...

Vem är jag då?  Om jag inte är Curant alltså? Hmm...


Kommentarer
Postat av: Beffa

Ååh, älskade Currisen!! Hoppas allt går bra nudå!



Du kanske får heta Pazzi istället :)



Krya på dig!

Nu har han kommit förresten! Han är stoor, men spinkig. Lite rumpa. Himla snäll och lugn iaf!

Postat av: zaq

Å andra sidan kan ju "Curant" stå för något helt annat än hästen!?...

2009-12-02 @ 00:33:42
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback