Klok men sjuk tjej

Igår hämtade jag alltså ut mina glasögon, och vilken skillnad!!! På väg hem i mörkret var det inte ett dugg jobbigt att möta bilar längre. Har faktiskt haft dem på mig hela tiden och det är jätteskönt.

Handlade majsvälling o magdroppar till E igår. Men hon gillar inte majsvälling! Hon kräks nästan bara av den. Magdropparna innehåller miljoner med bra bakterier för magen och det har jag ju berättat för henne.
I morse satt hon på toa och samtidigt kräktes hon över golvet. Grät först och var ledsen, men sen sa hon:
"Mamma jag vet varför jag kräktes. Det var dom snälla bakterierna som puttade ut de dumma!"
Så enkelt det kan vara ibland! Gullegumman! Men då blir jag hemma ytterligare en dag då...

Pazzi såg fantastiskt bra ut i benet igår kväll. Men jag lindade det ändå idag med bara ifall att....
Men Pia hade kliat rumpan på farfars traktorgrävare som stod i hagen. Så hon var full med fett och olja på både svansen och skinkorna. Blää...
Nu är den flyttad!!

Har faktiskt idag hunnit sätta upp lite julgardiner och ljusstakar. Har gjort halva huset nu och tar den andra i morrn. Har då gått ifrån min "tradition" med att i all hast ta fram ljusstakar på 1:a advent och ev byta gardiner innan 2:a advent. Ute i god tid i år!! Har dessutom faktiskt köpt de flesta klapparna eller åtminstonde vet jag vad jag ska köpa.

Kommentarer
Postat av: Cia

Stackars lillgumman. Hoppas dom snälla bakterierna puttade ut ALLA dumma bakterier på en gång så hon blir frisk.

Kram!!!

2009-11-25 @ 15:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback