Ume-resa igen...

Ja jag är färdigbehandlad i foten tills vidare, nu ska den få läka i lugn o ro ett tag och se vad som händer. Men den är absolut mkt bättre!!
Men nu är det gubben som går på stötvågsbehandling. Han har en riktigt elak tennisarmbåde och ska i morrn upp för en andra behandling. Jag o E hänger på och shoppar lite på stan medan. (Det är ju farsdag på söndag.)
Så vi fortsätter med täta resor till Umeå! Nu hoppas jag bara på att det dyker upp en häst där snart också.... *blink*blink* När kommer den??

Idag har det kommit ett par cm snö. Riktigt härligt faktiskt, det blir så mkt ljusare och renare.
Nä nu ska jag fika och sen i säng.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Beffa

Hihi, v.48 eller v.49 kommer han!!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback