Dagarna går...

Ja hej o hå... det var ett tag sen man tog sig tid att skriva lite här.
Men det är så otroligt mkt som ska hinna göras och dessutom så blir ju dagarna bara kortare. Snart är det mörkt både när man åker till och från jobbet. Blä!! Jag skulle gilla vintern mer om det inte var så mörkt.

Vilket kontrastväder mot förra helgen. När bästa vännen H och hennes A kom ut från kyrkan så sken solen (ja det gjorde den iofs hela dagen) och det var 21 grader varmt!! I slutet av september!! De kunde inte ha haft mer tur.
Som jag nämt tidigare så var det ett fantastiskt vackert bröllop och en lika fantastisk fest. All inhyrd personal var så proffsiga och värdparet helt grymma! De gjorde nästan festen! 

Ja o nu är det antingen frost eller som idag 4 grader, regn och snålblåst....

Hästarna gillar verkligen att få stå i stall igen. Igår fick även kaninen flytta in där. Han hade världens race i morse. Medan jag mockade fick han vara lös i stallet. Han som inte fått springa på länge skuttade högt och tokigt. Det blir mer av det framöver också.

Hade tänkt hinna skriva lite mer än så här men...
Nu måste jag få till maten innan jag ska iväg och träna i L-sjö. Lite extra trimmning innan GHRF's tävlingar nästa söndag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback