Tidsfördriv

Sitter på Lundbergs och väntar på att min bil ska bli klar. Finns inte så mkt att göra innan affärerna har öppnat. Men den skulle vara klar runt lunch. Då ska jag åka till Umeå igen för behandling. Har åkt upp dit nu en gång i veckan i 4 veckor. Men det känns mkt bättre, ffa i ryggen. Jag var väldigt sned i bäckenet och han tror att fotproblemet kommer därifrån. Jag har funderat... Och jag tror att det kan ha uppkommit redan -98 då jag gjorde en ofrivillig avsittning av Flamman. Landade då på höften/skinkan och nåt hände. Kunde inte stå på benet på flera minuter, det bara vek sig. Annars kan det komma från graviditeten med mkt foglossningar. Hoppas iaf bli bra! Både hästarna o jag njuter av att de star på stall igen. Jag borstar och pysslar och de njuter o sover medan. Underbart! Det här blir kanske svårläst inlägg då man inte kan göra radbyte på mobilen... Nä nu ska jag hämta påtår. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback