Varning! Bildbomb!

Nu kommer äntligen lite bilder här på bloggen!
Är hemma med hostig E så nu har jag haft tid att lägga in lite nya bilder i datorn.

Först kommer en bild från bröllopet. Fler o bättre finns i andra datorn men jag måste iaf få visa den vackraste brudklänning jag nånsin har sett! Helt i min smak. Det som inte syns är ett litet kort släp i samma olivgröna nyans.

Helenas bröllopsklänning

































I söndags hade GHRF en klubbtävling. Tyvärr var marken stenhård efter nattens kyla, så hästarna halkade sig runt programmen. L och Curre gjorde tävlingsdebut. Red på drygt 63% i både LB1 och LA1. De var överlägsna alla andra och blev både 1a och 2a. Jag är SÅÅÅ stolt över dem. Även min andra elev tävlade men tyvärr var halkan för jobbig för dem, fick inte till nån galopp. Men traven var jättefin. Nästa gång....


Curre o Lindas första tävling






Placerade 1a och 2a





Fotade mina hästar i hagen en härlig höstdag. Här är mor och dotter avundsjuka på E som sitter utanför och smaskar på ett äpple.


Hästarna avundsjuka på Elin som äter äpple



























Tule i höstskrud




Pienza börjar bli lite rund om magen nu. Halva tiden har gått.

Pienza oktober 09  Halvgången dräktighet med Friendship


Jag gillar skarpt att ha hästarna inne i stallet igen. Blir lite mer gjort då, dessutom älskar jag mitt stall! Så här ser det ut för er som inte har gjort ett besök ännu.



Kommentarer
Postat av: Beffa

Snygga pållarna!! Vad annorlunda Curre såg ut i svart träns!

Det är en CNC-teknik kurs. Typ grund bara. Är lite sugen på den utbildningen som finns i Holmsund men tänkte att jag måste ta reda på om jag verkligen tycker att det är kul först!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback