Vilken häst jag har!

Igår kväll höll jag på att borsta och putsa mina fyrbenta.
Pia fäller päls som om det vore vår! Blev en stor hög på golvet.
Jag har tidigare klippt Pazzis man för att den var så himla lång och jag ville inte börja bråka med att rycka den ännu. Igår testade jag att rycka lite... eller det blev ganska mycket. Hon somnade nämligen!!! Hängde i grimman och blundade. Hon njöt av att få manen ryckt!! Vilken 1-åring gör det??? Skönt iaf för en ryckt man är ju alltid snyggast.

Idag mår E lite bättre. Får sova för hostan nu iaf. Men jag har däremot ett huvud som håller på att sprängas. Även inuti bihålorna gör det ont, men ingen feber eller snor (ännu...).
Vill inte gärna bli sjuk nu... Vi får ju storfrämmande i helgen!

Så jag gör inte många knop idag. Har lyckats få ihop en tårta iaf till dagens födelsedags"barn" M. Kan man förresten använda det ordet när man är över 40??

Nu ska tösen ner i badet. Det innebär att det blir lugnt o skönt runt mig den närmsta timmen. Ska lägga mig på sängen och gosa med Wilma.

Kommentarer
Postat av: Magda

Skickar en massa grattis grattis!!!!

2009-10-14 @ 14:51:27
Postat av: Sandra

Hehe inte illa de jue att hon va så dutti =D .. Hoppas allt e bra .. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback