Nya rutiner

Ja tänk att det blev så bra till sist... En sån fin kille det är. Men han blev mkt ljusare när han torkat till ordentligt. Fast den rätta färgen vet man ju inte förrän senare... Blev inga bra kort idag så detta får duga...
Jag har snart bestämt mig för namn... tror jag...



Det var iaf livat här i morse då "ungdomarna" skulle ut men inte Pia och fölis. Pazzi som är bortskämd med att alltid ha mamma nära blev rätt upprörd. M hjälpte mig släppa ut dem kl 5 innan han åkte på jobbet. Sen hade jag rätt så mkt att mocka o fixa i stallet innan jag var klar, så jag blev sen på jobbet. Hästarna lugnade sig till sist som tur var.

Ikväll kom L & B hit för att kolla på honom. Släppte dem på ridbanan. Pia tyckte det var skönt att rulla i sanden och att springa av sig lite. Hon har ju varit väldigt tung länge och därför inte sprungit så mkt. Det är så skoj att se hur han håller rätt på de långa benen när han ska springa.

Kommer väl fler besökare snart gissar jag... Helt ok för mig, men lämna era stallkläder hemma. Tack!

Då det är M's fm vecka så kommer jag o E att sova i husvagnen ytterligare 2 nätter. Då får jag hjälp att släppa ut på morgonen och hinner fixa stallet innan dagis o jobb.
Har jag sovit här så länge så spelar väl 2 nätter till ingen roll...

Men nu ska jag göra tidig kväll. Försöka sova bort min ögonfluss... Blää...
Go'natt!


Kommentarer
Postat av: Beffa

Så söt. :) Åh vad jag längtar tills jag får se honom IRL. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback