Påsk...

Vilken härlig helg vi har haft. Massor av jobb ute i härlig varm sol. Jag gillar inte vinter, men jag älskar våren!!!

Igår, mitt i allt jobb,  tog vi 4-hjulingen och drog på lunch picknick och grillade korv. Till middag blev det ännu mer gott då vi gjorde bort årets grillpremiär! Mums!

Idag är det då en vecka sedan Pia skulle ha fölat, men inget föl än...
Juvret blir bara större o större men ingen bebis. Men jag har kommit på ett sätt som skulle göra att den lilla dyker upp snabbt! Det är bara att jag säger att: det blir inget föl i natt heller, och så sover jag hemma i sängen istället för i husvagnen vid stallet, DÅ kommer hon att föla! Men jag vill gärna vara med, o har jag nu sovit där i 15 dagar (eller ja nätter iaf) så kan jag väl fortsätta ett par till!

Nu ska vi strax iväg o ta in pållarna. Pia tycker det är jobbigt att vara ute, vill gärna in o ligga o vila en stund. De andra två huliganerna får stå ut med det, de får vara ute mer sedan de får egen hage när fölis kommit.
Sen ska jag iväg och hjälpa L och Curre.

Ha ett gott slut på påsken allihopa!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback