Väntan...

Vet snart inte vad jag ska skriva här... Mitt liv just nu kretsar bara runt det föl som inte har dykt upp än.
Ni lär märka när det händer nåt...

Fick lov att vara hemma idag för att vakta på Pia. Tur att jag har en snäll chef som med extremt kort varsel lät mig ta ut några föräldradagar. Annars vet jag inte hur jag gjort. Kunde ju ha "sjukanmält" mig, men nä... ärlighet varar längst! Men jag hade ju redan lämnat E på dagis, så efter lunch åkte jag o hämtade hem henne.

Igår fick vi veta att vi får ett långt och efterlängtat besök i sommar. Vår älskade Magda kommer och räddar oss igen! Vad gjorde vi utan henne...??
Dessutom kanske det kommer nåt spännande tillsammans med henne...
Jag håller iaf tummarna för det!

Skulle det förresten inte vara vår ute nu?
I morse låg det 5 cm snö överallt!!! BLÄ!!

Nä nu ut o kolla om den stora tjocka kan tänka sig att vara ute en stund till....

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Magda

=) ah ska planera lite ang den spännande saken:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback