Bilkrock...

På väg hem från jobbet igår så krockade jag (med en arbetskamrat ironiskt nog). Men det gick bra för oss båda. Jag var oskyldig och det känns bra.
Båda bilarna blev dock okörbara och fick bärgas därifrån. Jag kände mig lite öm i ryggen så jag var till VC för säkerhets skull för att få det dokumenterat. Idag känns det bättre, fast jag har ju iofs inte rört mig så mycket än.
Som tur är så har jag en tilläggsförsäkring på bilen så att jag får en hyrbil, vi är ju så beroende av två bilar. Hämtade den igår. Nu återstår att se vad verkstaden kommer fram till för kostnad att fixa min bil. Förhoppningsvis kanske de vill lösa in den, men jag är tveksam om skadorna räcker...
Här en bild på hur den såg ut...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Huvva de går så fort, men vilken tur att de gick bra för er.

2010-02-21 @ 13:45:31
Postat av: zaq

Hoppas hoppas det inte blir några men, du har så det räcker med det du har...



Den blev "pajj" kan man säga...

2010-02-21 @ 18:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback