Innesittardag

Fy farao vad kallt o ruggigt det är ute. -20 och blåser och yr snö... Har bara stuckit ut näsan lite snabbt hittills, men måste väl ut senare ikväll och fara till stallet. Har ju lyx med utsläpp på moronen så jag får sova!

Ryggen värker rätt ordentligt idag. Gör ont både att stå o sitta, så jag har mest legat i soffan.
Hoppas det går bra att jobba i morrn, men jag får väl lägga mig en stund på lunchen o vila ryggen.
Missade att åka o kolla på Beritträning i helgen pga den... tyvärr... Men nästa gång så...

Har glömt att berätta om nåt roligt som hände medan vi var i Thailand.
Mitt varsel har blivit framflyttat i 2 mån, till den 12 maj, så nu har man jobb ett tag till. Skönt!!
Även om det hade passat bra att vara ledig när jag väntar föl... men det löser sig ändå. Pengarna behövs!


Kommentarer
Postat av: zaq

Om det kan jag bara säga Grattis, sen får vi hålla tummarna på att jobbet i slutändne blir kvar, för hua för att måsta gå arbetslös...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback