Kallt... igen....

I morse hade vi -31 grader när jag skulle iväg till jobbet, där var det -34!!
Alltså... kyla kan man stå ut med till en viss gräns. Men under -30 då är det för-*#@ligt!!

En temperaturskillnad på 70 grader från vår Thailandsvistelse...

För övrigt händer inte mycket här. Mest trött... Har gjort kväll före 21 de senaste två kvällarna. Som en gammal kärring... Men det är skönt o kroppen verkar behöva det.
Hade superont i ryggen igår på jobbet men klarade hela dan tack vare lite piller. Idag kändes det mycket bättre! Har varit till sjukgymnasten och hon trodde som jag, att muskler och ligament runt ländryggen har blivit uttöjda vid krocken. Så det är bara att träna på och stärka upp igen. Nu märker jag vad jag blivit svag i mage o och rygg sen jag "slutade" rida...
Men det kommer tillbaka!
 
 

Min lilla svarta pålla växer så det knakar. Mätte henne ikväll och nu är hon ca 155 i manken och 160 över baken. Stora tjejen!! Hon bara älskar när jag rycker manen på henne!!! Somnar o hänger i grimman. Underbart tycker jag som inte kunnat rycka manen sen jag hade gamla Flamman. Blir mycket snyggare än med min "fusk-kniv".

Pia är grymt tjock! Måste verkligen försöka fota henne framifrån och lägga in här... Det är väl bara en därinne..??
Idag är det 34 dagar kvar.... Brr... vad spännande!!
  



Nä nu ska jag spendera lite tid med familjen innan vi gör kväll.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback