Dagens projekt

Ja egentligen borde jag inte skriva nåt alls här idag.
Mår skit helt enkelt...
Tyvärr syns det inte på utsidan...
Sluta läs här ni som inte orkar läsa på mitt klagande...


Dagen hittills:
7.00 Släppte ut hästarna
7.30 Frukost och ner ner i sängen igen. Kolla på Tv och sova omvartannat.
12.00 Lunch med M innan han åker på jobbet. Skriver lite mail till England.
13.00 Hänger tvätt kolla dator en stund

13.30 Japp här har jag fått nog nu, energin är slut,  och kommer alldeles snart att krypa ner i sängen igen, bara min sängkamrat Wilma kommit in.
Har några tuffa uppgifter kvar idag:
- Stallet
- Hämta E på dagis

Borde ha varit på VC för nya prover men jag fixar inte att ta mig dit idag...

Som en bil med soppatorsk... Hur mkt man än vill så går det inte...


Kommentarer
Postat av: zaq

Håller om...

Postat av: Beffa

skickar en massa kramar!!!

2010-01-21 @ 22:35:38
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback