En riktigt bra dag!

Hade sovmorgon och vaknade 9.15 när E kom smygande. Vi myssade i sängen en stund till innan vi klev upp.
Det är som ett lotteri varje morgon man vaknar, hur ska man må? Idag visade det sig att jag hade den bästa dagen på länge!! Skönt! Det nästan spritter i benen... men i morrn kan det vara tillbaka på noll igen. Vem vet?

Strax efter lunch bar det iväg till L-sjö för att träna L o Curre.
Han var riktigt på hugget idag minsann...
Sen har jag deltagit i ett styrelsemöte... Mer om det kommer väl framöver.

Nu väntar vi snart hem M från jobbet. Då blir det middag o sen stallet.
Ska nog försöka få nånting gjort med nån häst ikväll... När man orkar.

Hmmm... 
När L hjälpte mig i torsdags så sa hon att hon såg tydliga Curre-fasoner på Pazzi...
Är det alltså jag som gör hästarna så...? Hur..? Vad gör jag..?
Jag som skäms för att ha gjort så lite med Pazzi o ändå har hon redan blivit sån..??
Hmmm... Ska det verkligen bli fler DAMP-hästar..?? eller...?
Nä de är så olika... fast ändå så lika...
Nåja, jag kan ju inte göra annorlunda (vad jag nu ev. skulle ändra) jag kan bara göra som jag gör...
Jag är ju bara mig själv med hästarna...
Alltså....
Det är mig det är fel på..!! Det är jag som är konstig!! Eller..??  ;)
Minns att
Beffa sa till mig en gång nere på Ellesta att jag gör så roliga (eller var det tokiga?) saker med hästarna...

He he...
Ja de är ju inte dumma eller tokiga på ett negativt sätt iaf!
Jag är nöjd!!


 

Kommentarer
Postat av: Beffa

Haha, ja visst var det när du visade hur Benji kunde vifta med handduken?! :D

Postat av: Beffa

Jajjemen, har det på film ;) både tejpen och handduken :P

Lite knasigt är det allt :D men det är ju det som gör det så roligt ;)

Kram!

2010-01-23 @ 21:46:54
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Beffa

ps, imorrn ska jag rida, eventuellt bägge 2!!! :D :D

2010-01-23 @ 21:47:20
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: zaq

Jag tror nog att pållarna gillar dina #tokigheter#, det berikar troligtvis deras annars (i vissa fall) enformiga liv...

2010-01-24 @ 00:38:42
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback