Vanlig onsdag

Inte så mkt har hänt, nu är man tillbaka till vardagen igen.
I morrn kommer Arbetsförmedlingen till jobbet för att informera oss som blivit varslade.
Tro om man får höra nåt nytt...?

Ikväll har jag inte jobbat nån häst men istället börjat sanera sadelkammaren. Håller på att ta tillbaka mitt borttappade hästliv! Tänk så roligt det är att städa i stallet... Här hemma borde julen städas undan (julen tog slut väldigt fort denna gång tycker jag) men jag städar hellre i stallet, dammar av gamla täcken och sopar råttskit. Ja det sista hade jag ju kunnat vara utan men...
Tomtarna här hemma får vara kvar tills helgen då jag har mer tid.

Har varit fruktansvärt trött idag så jag ska försöka somna tidigare idag...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback