Gasen i botten

Ja hej vad det går...
Här trodde man att det skulle bli lugnt några dagar iaf innan det är dags att dra igång på allvar, men inte då... Här rusar det på i 300 knyck! Ja i morrn ska jag väl få vara hemma och jobba undan allt som blivit eftersatt här.

I måndags var det en massa ärenden och möte med försäkringsbolag och bank.
Igår var vi till Kramfors för att besikta hästtransporten. De förb---ade bromsarna var fortfarande inte ok så det blev ombesiktning.
Idag har jag varit i Umeå för behandling igen. Han var lite snällare denna gång, satte ett 10-tal akupunkturnålar i min vänstra axel/arm. Har en kraftig inflammation där som jag hoppas läker ut snart.
Ikväll har jag äntligen lyckats få ner lite frön i jorden. Till E's förtjusning har vi sått både lila blomkål och lila morötter!!
På lördag vankas det växtmarknad så då hoppas jag fynda en massa plantor till min tomma rabatt. Några stackars tulpaner ser ensamma ut där...

Fredag morgon kommer vår leverantör och har utbildning för oss på maskinerna. Sen kör vi på för fullt!!
Om nån har nåt som är "omöjligt att få rent" ja då vill vi gärna testa om vi klarar av det. Hör av er isf.

Vi längtar efter att vår Magda ska komma... Miss you!

Nä nu tror jag att jag ska göra nåt så ovanligt som att sätta mig ner i soffan o kolla vad som är på tv'n. Har ingen aning om vad som går numera... Hinner ju aldrig kolla den här årstiden.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jo jag vet en sak, haha, mitt hönshus, haha. De vore väl en utmaning. Hoppas att allt går bra iaf.

2010-06-03 @ 13:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback