Ont om tid

Hinner inte uppdatera bloggen så ofta. Allt rusar på i 100 knyck, fast det är ju roliga saker som händer.
Företaget har dragit igång och nu raggar vi kunder hela tiden. Den som är nyfiken på oss kan komma till Solängets stallbacke på lördag mellan 9-13. Då finns vi där och demonstrerar.
www.ecosteamteam.se

Vår älskade Magda har anlänt och jag blir verkligen bortskämd...
Hon plockar o fixar med sånt jag inte hinner.
På fredag kommer en ny häst! Vårt lilla sommarprojekt Chessie. Hon är till salu!
Skriver mer om henne en annan gång.

Ja mer än så här blir det inte idag. Om en timme bär det iväg till Umeå... igen... Sista behandlingen innan min naprapat går på semester. Jag o Magda ska också besöka Horze och kanske fynda lite. Hmmm... Tule skulle behöva en längre sadelgjord.... hmmm....

 

Ciao! 


Kommentarer
Postat av: zaq

Horze har visst stängt... Roligt att det går bra för er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback