Fullt upp

Dagarna bara flyger iväg nu... men jag ska skriva lite av vad jag gjort sen sist.

Har äntligen kommit mig iväg o börjat träna. Tror man kommer att behöva det när vi drar igång o jobba. Det var jätteroligt så jag kommer nog att gå dit fler gånger. Har löst månadskort till att börja med. Men jag kände av mina krämpor... Har idag varit iväg igen till min naprapat i Umeå. Han har aldrig gjort mig illa så som idag... Men det är ju för att det ska bli bättre. Jag är helt skev o roterad i bäcken o korsrygg. Jag vet, så här i efterhand, precis när det hände... Det var 1998 då jag ramlade av Flamman. Landade på höger skinka och kunde sen inte gå eftersom benet vek sig hela tiden. Sen dess har jag varit sned men inte fattat HUR sned... Kroppen kompenserar, men till sist blir det snedbelastningar som gör ont... så där en 12 år senare...

I tisdags fick jag storfrämmande. Bästa H kom upp hit från Hudik tillsammans med sina vovvar. Det var en snabb visit då hon åkte hem redan ons em, men vi hann surra en massa.
Hon hade med sina vovvar Xzakt och Lilo. Wilma kom jättebra överens med Lilo (otippat att två gamla, båda ranghöga tikar skulle finna varann så bra) men tyckte att Xzakt var stor o vild. Det kan jag ju hålla med om... 10 mån gammal dobbermankille med mycket spring i benen. Men han kommer att bli fantastiskt snygg när han "blir stor". Vi hann med två härliga skogspromenader där de fick springa av sig.
Tripp, trapp o trull!

Xzakt  Lilo  Wilma


Vi har haft sån fantastisk tur... I morrn kommer våra maskiner!!! 6 veckors leveranstid blev till 2v!!! Det ska bara inte gå... men det gjorde det! Den 14 juni kommer vi att köra igång företaget på allvar!

Nä nu måste jag göra kväll...

G'natt!


Kommentarer
Postat av: Beffa

Ååh så snygg dobbisen är. mmm, vill ha!!

Men du, vi måste ju ses under nått ume-besök å dricka lite kaffe å surra tycker jag! :)

Postat av: zaq

Åh, jösses, vill INTE ha, men dregglar som f#¤ de är ju sååå vackra eleganta, smäckra muskulösa...

Jättefin är han, önska henne lycka till!

2010-05-27 @ 23:52:47
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: Beffa

Åh typiskt, jag jobbar 6.30-16.30 då! :(

2010-05-28 @ 11:10:59
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: sandra

RIKTIGT snygg dobbisen e jue !! =D

2010-05-28 @ 23:00:14
URL: http://soohappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback