Ingen förklaring men...

Ja min jobbiga uppgift har jag kvar framför mig, troligtvis blir det på måndag. Phu...

Igår tog jag ledigt och drog iväg på en snabbt planerad tripp till huvudstaden, eller ja nästan iaf. Vi åkte kl 5 och var tillbaka 21.30. Det blev lunch i Sthlm och lite shopping i S-vall. Tokigt va?
Dryg resa men nödvändig. Varför? undrar många... men jag kan inte förklara nu.
Tids nog så kommer förklaringen.

Vi hade en mindre spännande upplevelse på vägen hem. Vi körde bakom en misstänkt rattfull förare. Kontaktade polisen som var på väg, men sen fick de annat att göra. Tyvärr! Tragiskt att det ska vara så. Det var iaf obehagligt. Där det var 1-fil vinglade han nästan mot räcket ibland, och där det var 2-fil låg han på mittlinjen.
Hoppas han inte skadade någon annan och att de håller ögonen efter honom ändå i fortsättningen.

Idag har det varit, och är, helt underbart väder. Ska ut o jobba igen efter kaffet.
Lille Phratello har varit ute nästan 5 timmar i solen, skönt! Hoppas det fortsätter så...

Hade storfrämmande i morse av systerdottern med en del av sin familj. Roligt!
De hade med sig en 16 v schäfervalp!!! Borde vara förbjudet!! Vill ha!! Saknar schäfer...

Nä nu bäst att gå ut o njuta av solen igen. Ska hänga ut lite tvätt på tork. Sängkläder som kommer att lukta underbart sen.
Ikväll blir det grillning. Kan det bli bättre??

Ciao!

 
 

Kommentarer
Postat av: Beffa

Jo, det är så att Hanna Östmans gamla häst Pampas har flyttat in i stallet. Så det är han som jag ska få bli medryttare till! :)

Lät som en rolig dag med lunch i sthlm o shopping i s-vall. Man hinner mycket på en dag ;)

Kram!

Postat av: sandra

Så skoj att träffa er ju =D får inte bli lika länge mellan gångerna jue !! ... Svärmora hälsar å tackar än en gång för en trevlig titt ... kramar

2010-05-11 @ 07:45:35
URL: http://soohappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback