Ja vad ska man säga

Ja i fredags kom äntligen våra maskiner!! Som vi har längtat!
Nu gäller det att komma igång så fort som möjligt.

Igår var det tävlingar i Svedje. Första omgången i GHRF-cupen. Jag hade "den stora äran" att döma dressyren. Fy farao vad svårt! Vill helst inte göra det igen... särskilt inte när folk tycker att jag "dömde ner" många med låga poäng.
Ja jag är ingen utbildad domare, men jag tycker inte att man kan ge godkänt på en rörelse när hästen inte går på tygeln... Sen får de tycka vad de vill! Jag har dömt enligt min skala...
Ja förutom det så satt jag i sekretariat och var banpersonal på hoppningen. Alltiallo alltså!!
Nästa tävling en lokal hopp den 13/6 och sen nästa cupomgång 10/7.

Igår kväll mådde jag allmänt skit! Inte helt bra idag heller... Det blev inte direkt bättre av att jag fick mota en stegrande fölunge i morse, med min onda vänsterarm. Axeln värker som f-n efter det...
Sen kan jag vara lite låg också pga att jag håller på att ställa om min medicin. Fast det har jag ju gjort i drygt en vecka nu så det borde ha märkts tidigare tycker jag.
Hur som helst så blir här inte mkt gjort idag... heller... Jag vilar mig i form ;-)

Kommer nog att bosätta mig i soffan framåt em o kolla på Elitloppet.

Ha're! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Här blire inte många knop heller, å absolut inget bilkörande. Vi hälsar på er en annan dag.

2010-05-30 @ 11:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback