Glad överaskning!!

Idag när jag kollade posten så fanns där ett mystiskt brev som jag trodde kanske var nån inbjudan till bröllop. Men inte då...
Där i låg en bankväxel och ett brev där det stod att jag tilldelats ett stipendium!!!
Jag FATTAR INGENTING!!!

Varför har jag fått det? Nån måste väl ha tipsat eller nominerat mig...? För vad?
Jag har många vänner, och efter att ha uteslutit de första mistänkta så inser jag att det kan nog vara vem som helst!!
Jag skulle hemskt gärna vilja veta vem det är, så att jag kan tacka ordentligt!!!

Oerhört tacksam är jag i alla fall! Pengarna kommer att, enligt donatorernas vilja, att gå till ledighet och avkoppling!! Det blir nog en resa i vinter trots allt!!


Kommentarer
Postat av: zaq

Snacka om flax!



Jaha, ja, man är inte avundsjuk.. näää-då... inte alls...

Postat av: Anonym

;-)

2010-09-09 @ 23:37:59
Postat av: sandra

Hehe inte illa :P förstår att du är nyfiken vem de är så hoppas du får reda på det :) Grattis iaf :P eller va man säg skrattar

2010-09-10 @ 08:27:57
URL: http://soohappy.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sånt har jag oxå fått. ;) Fast inte i år.

2010-09-10 @ 08:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback