Utmanad...

Fick en utmaning av Zaq, så här kommer mina svar:

1. Kärleken i mitt liv... Hästar! Utan dem lever jag inte!
2. Min favoritfärg är... Mörkgrönt
3. Jag är fantastiskt glad när... jag kan vara i stallet o mysa. Där försvinner alla bekymmer!
4. Jag vet fortfarande inte... varför jag flyttade tillbaka från Hudik?! Men... se nr 6.
5. Min dröm är... att kunna leva på min hobby! Keep on dreaming....det kan man ju alltid....
6. Jag tror... att det finns en mening med allt!
7. Jag kommer förmodligen aldrig... man ska aldrig säga aldrig!!!

Jag utmanar de jag kan komma på...

Sandra
Therese
Magda

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe .. sitter inte så mycket vid datorn .. såg utmaningen nu så bäst ja sätter igång :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback