Trassel... x 2

Vilken em/kväll...

Elin o jag var o kollade på Trassel i Gideå. Jätterolig film som vad helt i hennes smak, ja jag tyckte också den var riktigt bra. Nu blir man bortskämd av att se nästan allt (iaf väljer jag såna filmer) i 3D.




Sen beslöt vi oss för att ta det lugnt efter middagen. Vi ville inte rida eftersom det var så kallt. Precis när jag var på väg ut genom dörren för att åka och ta in hästarna, så ringer en "granne" och berättar att hästarna är på rymmen... *suck*
Som tur var hade jag en longerlina i bilen så jag behövde bara ta fast Lelle, knyta till en grimma på honom och sätta mig i bilen. Vi hade ju vanan inne sen förra lördagen.... Så han visste precis vad som förväntades och travade snällt bredvid bilen hela vägen hem till stallet. De andra hängde på förståss...
När jag skulle kolla vart de hade rymt så såg jag att de bara hade hakat loss grinden. MORR!!!
I morrn sätter jag nog hänglås på hagen!!! Rackarns hästar!!
Fast man kan ju vara glad att man bor lite ocentralt. Tänk om det hade sett ut så här... huga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback