Så var även jag en "bloggare"

Egentligen så undrar jag varför det blivit så poppis att "blogga"...

Det verkar finnas ett behov att skriva ner och berätta om sina tankar och om en del av sitt liv.
Hur gjorde man förr, innan datorerna fanns? Det kan väl inte ha varit så att folk pratade med varann??

Nåväl, detta har nu drabbat även mig! Trots att jag har en hemsida så känns det som om detta är en annan sak. Lite mer att vädra tankar och bli av med lite skrivklåda (Kan man ha det vid en dator förresten?).

Inte för att jag vet om det är nåt intressant att läsa men...
... den som inte vill kan ju helt enkelt gå härifrån!



skitpådig


Kommentarer
Postat av: zaq

Välkommen i "gänget"!
Ja-ha-du... Varför man bloggar?!
För min del var det ett enkelt sätt att skriva av sig... (hemsida kändes så pretentiöst). Sen har det eskalerat och blivit lite av ett kontaktforum, men då blev det också slut med anonymiteten... På gott och ont...

2006-07-16 @ 21:03:14
Postat av: caroline

otroligt söt bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback