En vecka mindre

Så har det då gått ännu en vecka!! Vet inte vart alla dagarna tar vägen...
"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet"

Nu är det bara fem veckor till jul...

Har äntligen fått skor på Curre så nu kan jag ju komma mig ut och rida om jag får en stund över.
Kommer eventuellt att låna ut honom ett tag så att han får den regelbundna träning han vill ha och behöver. Men jag vet inte om jag är redo att "klippa navelsträngen"...
Men som det är nu så mår varken han eller jag bra.

Så för tillfället så mår jag så här: ångest för att jag inte hinner/orkar rida, beslutsångest över om jag ska låna ut honom eller inte, detsamma över om jag ska skicka Liar på slakt eller inte. Utöver detta så är jag inne i en period av stor saknad efter pappa. De kommer lite nu och då, men just nu är det väldigt jobbigt.
Som tur är så trivs jag toppenbra på jobbet, tänker på annat en stund då...

Så här kan man väl sammanfatta och illustrera mig just nu!


"En vibration är en rörelse som inte vet åt vilket håll den ska gå"



bollar


Åt vilket håll snurrar prickarna?



Kommentarer
Postat av: Emma

Ååååååh, CURRE!!!!!! nu önskar jag verkligen att jag bodde hemma...jag saknar honom! Ge honom en bamsekram från mig!!!!

Postat av: Cia

Är det verkligen bara fem veckor till jul...ujuj va tiden går fort. Snart dags att börja pynta huset då...ska bli kul faktiskt nu när man har en liten i familjen :-) Kramar till dig och lillgumman från mig!!

2006-11-18 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback