Vilken tokfia

Ja nog är hon påhittig och nog hittar hon på mycket bus, men det hon gjorde ikväll tar nog priset hittills!!

Hade lagt henne och som vanligt suttit vid datorn ca 30 min efteråt. Kikade in till henne och hon sov lugnt.
Då tog jag barnvakten med mig och gick ut i stallet, som jag gör varje kväll.
Den är ställd så den reagerar på minsta lilla ljud. Då känner jag mig trygg, att jag hör när det händer nåt inne.

Tog fram Curre och började sömma om hans skor. När jag var nästan klar med första hoven så hör jag bakom ryggen: "Mamma jag har bajsat!"
Ja där står hon... i pyjamas, foppa-tofflorna på fel fot och mössa på trekvart!! Vilken syn!!

Inte kan man ju bli arg då, det var ju bra att hon sa till. Men att hon sen hade gått ner, klätt på sig och kommit ut till stallet var ju kanske mindre bra.
Insåg då hur stor hon egentligen börjar vara... lillgumman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback