Livet är en fest

Ja ibland är det verkligen det. Idag har varit en sån dag!
Har varit o tränat för Berit. FATTAR INTE hur jag har kunnat låta bli att rida i flera månader. Det finns ju inget roligare!!!
Träningen gick bra fast det var jobbigt för oss båda. Men nu är det slut på att vara skogsmulle, nu tränar vi för tävling igen. Jag HAR ju en sån fin häst!
Ska försöka ta mig i kragen och åka in till ridhuset lite oftare ( vilket iofs inte blir svårt när vi typ aldrig har varit där) så det blir lite effektivare ridning.
Nä nu ska jag umgås lite med gubben och sen gå ut och pussa på min andra gubbe...




"Den som inte trodde att lycka kunde köpas för pengar
 visste inte att man kunde köpa en häst"



dressyr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du denna helg har funnit kärleken igen, ibland är den bara runt hörnet, tänka sig.

Jag talar såklart om Curre !! Han var ju där hela tiden, man måste bara öppna ögonen. Jag håller mina stänga varje dag i stallet för att inte behöva få så dåligt samvete. Ha en bra vecka

2007-03-04 @ 21:10:58
Postat av: Pernilla

alltså jag skrev/Pernilla

2007-03-22 @ 07:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback