En liten ljuspunkt... eller inte...

Ja kanske det håller på att vända nu iaf... Hoppas det!
Ser ett litet ljus i mörkret...
Träningen för Berit i helgen. Det ska bli jätteroligt, men jobbigt... Hoppas vi kommer att orka.
Han gick iaf jättebra på träning igår.

Tänk vad mycket mindre jobbigt och skönt det skulle vara om man fick bort en sisådär 20 kg!! Där var jag ju för tre år sen. Underbart! Sen fick jag den här J-LA sjukdomen,
hypotyreos, och den går man upp i vikt av... *suck*
Sen en fot som värker för varje steg jag tar. Hur F-N ska man kunna motionera då?? Dvs om jag hade tid till det...
Nä, det är väl bara att ta den motion man får av ridningen och tänka positivt. Men det är svårt nu...

Glömska är iofs också ett symptom på ovanstående sjukdom, men jag tror ändå att jag ska boka tid o göra ett sånt där test som finns för alzheimers. Är ju i riskzonen...
Under senaste veckan har jag:
- lyckats slarva bort digitalkameran, har inte en blekaste aning om var jag har lagt den.
- lämnade mjölkpaketet framme på bordet men ställde in kaffetermosen i kylen.
- hällde upp ett glas juice på bänken, gick o satte mig vid bordet, kom på att jag ju ville ha juice, tog fram ett nytt glas och hällde upp i...

med mera....

Nä nu ska jag ut o tömköra Curre. Blir ju alltid lite gladare när jag jobbar med honom.

Hälsningar
Den feta Virrpannan


 33 arbetsdagar tills semestern...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det blir nog bra tror jag. Stor omställning dock från att ha bara bott hemma..dåligt med förvaring gör mig galen faktiskt! Måste nog ha mkt i förrådet, men då får man ju vända hemåt igen om det är nått han behöver. Synd att man itne har ett sånt skåp som du har, hade ju rymts massa idet. Kul att det gick bra o träna, saknar Currisen! Godnatt!!

Postat av: Emma

Förresten, blir det nått föl? hur har det gått? hoppas bra! kram!

2007-05-20 @ 14:09:22
URL: http://beffa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback