Veterinär o sömn...

Så har båda hundarna varit hos veterinären. Det blev oväntat billigt... "bara" ca 1100 kr för båda inklusive medicin.
Wilma fick örondroppar mot sitt inflammerade öra och Nila fick tabletter. Hon hade inte alls, som vi trodde, satt något i halsen utan hon hade infekterade tonsiller. Tydligen väldigt vanligt bland hundar. Nu är båda under medicinering i 14 dagar.

Elin har varit alldeles hopplös att somna de senaste två kvällarna. Det har slutat med att jag gått o lagt mig också (skönt med tanke på min förkylning) och somnat före henne. Så jag har nattat runt kl 21 i två kvällar.
Kanske var det därför jag hade sån energi efter jobbet idag. Flängde runt i två timmar och ...vips... så hade jag dammsugit och torkat golv i HELA huset. Är riktigt nöjd med mig själv idag!
Kommer nog att göra kväll tidigt idag också, förkylningen finns kvar fast något mindre jobbig.

Nu ska jag bara ut o natta hästarna också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback