Lyxdag!

Nu var det länge sen jag bloggade... Ska försöka skärpa mig!
Å andra sidan så händer det inte så mkt i mitt liv nu som kan vara roligt att veta.

Idag har jag tagit ut en semesterdag!! Lyxigt värre! Fast egentligen ligger det till så här... Elin har varit och knappat på våra bankdosor så att de är blockerade. Så jag måste åka på banken för att låsa upp den för att kunna betala räkningarna ikväll. Jag har nästan inga komptimmar men några obetalda semesterdagar att ta ut innan 31/3. Så därför blev det en helledig dag. Fast lyxen började egentligen redan i går kväll...
Vi hade fått två fribiljetter på Bio, så igår lämnade vi Elin hos M&M och for till stan och såg "I am Legend" (se trailer
här)
Jag har aldrig sett en så spännande film... Hade inte tid att äta godiset. Glömde att andas flera gånger, när filmen var slut kändes det som ett tryck över bröstet för att man andats på halvfart i 1½ timme. Det tog över en halvtimme innan vi hade hämtat oss... Jag rekomenderar att ni ser den om ni gillar Will Smith och spänning!!
Åkte sen o hämtade hunden medan Elin skulle sova över. Barnfri natt och morgon alltså!! Somnade i fåtöljen framför Tvn och sen masade vi oss i säng och somnade gott även där.
Jag klev upp kl 5 i morse, åkte och släppte ut hästarna, hem igen och ner under täcket. Där sov jag gott ända till 9.30! Underbart!! Fast jag har en väldig huvudvärk, kroppen är nog inte van vid så mkt sömn.
Har varit o gjort stallet nu. Hade tänkt rida också men inte idag med detta huvud.... Synd...

Ska snabba mig in i duschen nu och sen iväg på banken.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback