Saker att säga idag...

*   Fick åka och köpa en ny digitalbox i fredags då den gamla lade av. Man måste ju ha TV när man är ensam hemma en fredagkväll.
*   Passade då även på att köpa nytt köksbord och stolar. Vi har ju äntligen enats om ett... Skitsnyggt blev det!
*   Var på hockey igår. Jätteroligt att se live! Hoppas man får gå fler gånger i år, arbetsgivaren lottar ju mellan alla anställda. Alla hinner gå en gång och några lyckliga fler. Vi har nog arenans bästa platser iaf!
*   Ett ord... Skitväder!!
*   Hovis på fredag, sen gör jag ett försök igen att få igång oss!
*  Samvetet säger att jag borde hälsa på mamma, men jag vet inte om jag orkar... Det är ju inte min mamma längre, bara nån som ser ut som hon. Fast Elin uppskattar ju besöket förstås.
*   Skulle just nu vilja amputera båda mina ben... Värker som 1000-an... Inget att göra...
*   Här finns stora planer, men var finns pengarna...?
*   Eldar i braskaminen - Härligt!!
*   Roligt på jobbet, men bävar inför vad som komma skall...
*   Tule anmäld till utställning i Nordmaling den 16/2
*   Tänk vad roligt det är med överraskningar... Vissa mer oväntade än andra!

Det var allt för idag...


"Gud har kapacitet att kunna respektera alla. Vi människor har våra begränsningar"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback