"Ny" vovve...

Nu har Wilma varit hos sin nya frissa, och gissa vad.... Vi kommer att byta frisör nu. Hon gjorde ett kanonbra jobb så hon blev jättefin. Kan varmt rekomendera den nya affären här i stan: "Hund & Katt kompaniet".
Här kommer före och efterbilder.


Wilma innan trimning



Wilma under trimning
(bara lite på huvudet och ena benet kvar)


I morse blev jag rätt förvånad. De ringde från Sundåsens Handelsträdgård och sa att de hade blommor till mig som skulle skickas upp hit med bussen. Fattade ingenting.... Jag firar inget idag...
Fick gå nyfiken ända tills halv fem (det går ju inte så många bussar här ;-)) innan jag kunde hämta blommorna. Det visade sig vara försenade blommor från Lugna Favoriter där jag ju vann för några månader sen. Som kompensation för förseningen så fick jag dessutom en blomstercheck på 50 kr!! Jag visste inte ens att jag skulle få blommor.... men tänk vad lite blommor kan göra en glad!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om att Wilmer blev snygg...Jag vill tillbaka till er nu :(

2008-03-28 @ 21:48:39
Postat av: Beffa

Snygg hon blev! Saknar er! Har du sett min blogg make over?

Postat av: Beffa

Jag har ingen aning! hah, det är en kompis till kusin irene som har gjort den åt mig! Men själva headern gör hon i photoshop iaf, så mkt har jag fattat och det programmet fattar jag inte alls. sen är resten vanliga html koder om jag förstår rätt så! man kan ju skapa en "fejkblogg" och sitta o leka så gör det inget om det blir fel! Är själv sugen på de för även om den är snygg blir man väl less tillslut!

2008-04-01 @ 23:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback