Underbar dag

Vi har haft en helt underbar vårdag idag! Solen har strålat varmt och skönt.
Min bortskämda Curredutt har varit utan täcke hela dan och det gillade han.
Jag var pigg som en lärka i morse. Inte så konstigt när man äntligen blivit frisk och har legat inne i en vecka. Sen jag gjort bort stallet så käkade jag frukost, sen gick jag ut och lastade en pall med ved (!!!) och skrattade åt Wilma som jagade iväg en stackars räv. Inte för att hon hade nån chans men...
Sen gick jag in och väckte resten av familjen som snusade sött fastän kl var 9 (!!!) Sa att det var alldeles för fint väder för att ligga o sova. Sen de också ätit frukost så kom vi oss ut. Sen har vi varit ute hela dagen. Även M-O, L & L kom hit och lekte med oss. Vi åkte skoter, pulka, bob, solade och grillade korv. UNDERBART! Precis vad kroppen behövde, energi...
Nu ser jag verkligen fram emot att få jobba igen. Det blir ju hela 3 dagar... sen ledig 11.... Har ju tagit ut lite semester efter påsk. Känns som om jag aldrig jobbar...
På torsdag kommer Magda... vi längtar...

Kommentarer
Postat av: magda

glöm nu inte mig på torsdag em :D jag hör av mig på onsdag kväll :D

2008-03-17 @ 10:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback