När tar det slut...???

Igår kväll kändes det ganska hyfsat. Trodde att jag skulle fara på jobbet idag, men inte då....
Båda ögonen satt totalt igenklistrade när jag vaknade, sämre idag alltså. Stannade hemma från jobbet och Elin fick vara hemma med mig idag. Vi skulle få främmande efter lunch, en av Elins bästa kompisar Stina och hennes mamma.
Strax innan lunch började jag ana oråd då Elin hade legat helt still i sängen o kollat på film i nästan en timme. Hon kändes varm o jag kollade... 39,5!! Ja inte kunde vi få främmande då, ringde och avbokade.

Men det var droppen... Nu har jag ringt till läkaren och vi ska dit kl 15. Hela familjen behöver nog en penicillinkur!
Sen hoppas jag vi får vara friska till nästa år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback