4:an här, och jag är packad o klar!!

Ja idag kom den fjärde kalven. Det blev ytterligare en panda-pojke. Har inte hunnit knäppa bild på honom, men det kommer... Det gick lika lätt som de tidigare. Så duktiga kossor!! De andra små går nu tillsammans med de övriga stora. De får vara med mamma i en kalvbox i ett dygn eller två för att bli stadiga, sen ut i verkligheten!
Nu tror jag att det blir lugnt i några dagar innan nästa kommer...

I morrn bär det iväg söderut! Jag och kompis S och svägerskan M åker och våldgästar H i Hudik.
Åker vid lunch i morrn och stannar för shopping i Sundsvall. Därefter bär det iväg mot resmålet.
Där ska vi ha det bra och roa oss! Blir nog utgång på lördag. Sen hemfärd på söndag.
Har nyss packat väskan klar... tror jag... Kanske hinner komma på nåt mer. Vi åker efter jobbet i morrn.
Har jag sagt det förr att det är nice att sluta kl 11.30 på fredagar....?!!

Så ha nu en trevlig helg allihopa! Det tänker jag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får det roligt i helgen :)

2009-04-16 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback