Bättre idag

Ja hittills så känns det mycket bättre idag. Gårdagen glömmer jag och hoppas att min familj också kan göra det.
Jag var inte nådig att umgås med igår.
Framåt kvällen fick jag in gubben från verkstaden så jag kunde åka till stallet alldeles själv, och DET gjorde susen.

Tänk vilken helande kraft hästarna har för själen. Blev som vanligt efter det!
Pysslade med tjejerna igår, Tule ska få sitt ikväll. 
Ansade manen på Pazzi för första gången, det var travarvarning!! Nu är hon jättesnygg! Börjar se ut som en "riktig" häst nu... eller ja... tonåring iaf. Det kändes konstigt när jag klippte i manen. Funderade på vad det var och kom fram till att hon är nog en av få av mina hästar som har manen på höger sida. Ja Tule har också det, men han når man ju liksom över till andra sidan på om man vill. Hoppas kunna fixa några fina bilder på henne snart.
Pia fick också en omgång. Hon hårar nåt så makalöst. Fixade även till svansen som var hur äcklig som helst efter förra brunsten. Hon måste ju putsas upp nu, om drygt en vecka är det dags!!! Håll tummarna!!

Idag ska jag lämna E hos M&M medan jag åker till L-sjö.
Ska träna L&C och även få rida lite. Hon är ensam hemma med alla hästar så vi får väl se vilken det blir.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback