Dagen och ett boktips

Ja... mina hästar visade tacksamhet över hagbytet genom att på rymma på fm. Grrr...
Jo jag hade inte kopplat på elen, men EN dag borde väl gå bra. De hade ju fått en ny god bal att mumsa på. Tule var kvar i hagen, vet inte om han ens märkte att de andra försvann, han åt väl för fullt. Det är iaf Pazzi som kollar ifall det är ström på tråden. Tur att snälla K kunde fånga in dem, då slapp jag åka ifrån jobbet.

Jobbet ja... sista dagen på länge nu. SKÖNT!!! 11 januari är långt borta nu...

Granen är fixad nu, står och tinar i verkstan. I morrn kväll tar vi in och klär den, och då får man väl se hur det blir. Hög är den iaf. Lovar att bild kommer!

Allt annat är också fixat... nästan... Några klappar kvar som ska fixas i morrn.
Jag o E åker först till mamma och sen till stan. Jobbigt att ta sig in i trängseln bland alla andra... BLÄ!




Jag fördriver mina dagar på jobbet med att lyssna på ljudböcker.
Den jag ska tipsa om nu lyssnade jag på för ca 1½ månad sen.
Idag har jag avslutat den för andra gången... och jag skulle kunna börja om på en gång igen.
Har ALDRIG "läst" en sån bra bok!!! Ni bara måste göra det!! Underbar på alla sätt!

Boken är:
Tusen strålande solar av Khaled Hosseini







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback