Nyårslista 2009

Hittade denna lista på flera av de bloggar jag läser.
Så då gjorde jag en själv också... Håll tillgodo!
Kopiera gärna och gör din egen lista.



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag sålde min käraste... Curant! Vem kunde tro det? Inte jag.

2. Höll du några av dina nyårslöften?  Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja

4. Dog någon som stod dig nära? En arbetskamrat

5. Vilka länder besökte du?  Inget. Tar igen det 2010!!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer ork och energi

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?  26 september då kompis H gifte sig med sin A.

8. Vad var din största framgång 2009? Att Pienza blev dräktig på första försöket

9. Största misstaget? Ingen aning... ska vara att man slarvat med mat o motion då.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Hypothyreos och hälsporren som bråkat plus det andra vanliga som förkylningar o magsjuka.

11. Bästa köpet? Kaffemaskinen, fast det var ju iofs M som köpte den... Annars stötvågsbehandlingen av hälsporren.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Det vanliga, hästarna och bilen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många saker... E gör mig glad hela tiden, dräktigheten, Ladies Night, att jag får fortsätta att rida o träna Curant fastän han är såld.  

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oj... fler än jag kan komma på.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?  Motionerat mig själv och tränat hästarna

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit skräpmat o godis...

18. Hur tillbringar du julen? Med nära o kära

19. Blev du kär i år? Nej jag har min kära M, det räcker så!

20. Favoritprogram på TV? Kollar så lite på TV...

21. Bästa boken du läste i år?  Tusen strålande solar av Khaled Hosseini (måste läsas!!!)

22. Största musikaliska upptäckten? Spotify

23. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nä det tror jag inte... det är de vanliga ;)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nej

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ännu mer kärlek, mer tid o mindre stress. Att inte ha blivit varslad.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Hmm... Att vara mig själv bara.

29. Vad fick dig att må bra? Familj, vänner och hästarna

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Martin Stenmarck *mums*

31. Vem saknade du? Pappa! Alltid pappa!

32. De bästa nya människorna du träffade? ”Nygamla” återfunna Minna.

33. Vad har du för planer för 2010? Först att åka till Thailand i februari, sen fölning i slutet av mars. Kommer ju att bli arbetslös också men hoppas att det ordnar sig. Till hösten inridning av Pazzi.



 


Kommentarer
Postat av: Beffa

Självklart!! Ja det är verkligen jättekul att kunna spara dem på datorn och bränna ut dem. Tror knappast mitt VHS band håller så länge till, det låter väldigt oroväckande om det!!

förresten, om du letar bland dina filmer nån dag, glöm inte att kolla efter flamman och mig i högbysjön!

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback