Snö snö snö...

Börjar va rätt så less på det här vita som vräker ner nu...
Vet inte hur mkt som har kommit men det är en hel del, dessutom driver det.
Så här ser det ut utanför vårt fönster!


Igår skulle jag ha en lugn och skön kväll hemma och kolla på Melodifestivalen, medan M var på fest med jobbet. Hur det gick...??
Jo när jag precis skulle natta Elin så ringde han och ville ha skjuts hem... Mådde inget bra...
Elin tyckte att pappa var tokig när vi skulle klä på oss och gå ut i bilen. Och... nä han mådde inte så bra... Fick stanna nån gång på vägen hem... Men han mår ändå hyfsat idag.
Får ha lugna kvällar till veckan istället. Han åker till Finland i morrn och kommer hem på torsdag kväll nån gång. Sen jobbar han fredag och sen han slutat åker vi till Hudik. Så det blir en ensam vecka... Men det tar vi igen i helgen!

Tror inte jag kommer att jobba måndag-tisdag iaf, ska ringa och prata med läkaren i morrn. Jag klarar inte av att ha det så här...

MEN...

Jag kan ju knappast må sämre... och många har blivit hjälpta.... så...
Nu har jag bestämt mig för att lägga om min kost totalt och prova LCHF.
Där du äter mkt fett och tar bort alla kolhydrater. Lite svårt att ställa om hjärnan men jag ska göra ett försök!
Idag är första dagen och jag måste säga att jag är fashinerad av hur lite man nbehöver äta och hur länge man är mätt...
Nästan jobbigt att det snart är middag... jag är ju fortfarande mätt...



Kommentarer
Postat av: Beffa

Visst är det fantastiskt! lite jobbigt bara när jocke är hungrig och inte jag :P

men jag har varit dum och fuskat idag med semla och kaka och så, så nu mår jag inget bra :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback