En bra dag!

Ja av förklarliga skäl, som ni framgår av förra inlägget, så är jag rätt så glad idag!
Men dagen började lite sämre...

Klev upp 4.30 och hoppade in i duschen. 10 min senare klev M upp och vi åt frukost.
Eftersom han skulle åka till Stockholm så fick han väcka E och säga hej då. Sen fick hon välling av mig och jag började ta på henne kläderna. Då kom en av dessa hemska hostattacker, och vips så kräktes hon upp all välling över både sig själv och sängen. Så det var bara att ställa in henne i duschen också... Brutal uppvakning, men pigg blev hon! Inga problem att lämna på dagis kl 6. Kanske nåt att testa fler gånger... ;)

Halvdag på jobbet och sen en stund själv innan jag hämtade E på dagis.
Pratade en stund med M som kan hålla mig över ytan när jag håller på att sjunka. Du betyder så mkt för mig!! Livet känns genast lättare! Hoppas allt ordnar sig till det bästa...

På fm i morrn ska jag in till stan och göra bort en massa måsten. E får vara i Gideå under tiden, allt går lättare o fortare om man är ensam. Ska ju även hämta hem Pia!

Ja eftersom gubbarna är i huvudstaden så ska vi ha tjejkväll i morrn. Planerna var att dra ihop ett stort gäng och ha fest men... Alla var upptagna med annat så det blir bara jag, M och barnen. Vi ska äta Tacos, spela spel och ha det mysigt. inte dåligt det heller...

Nä nu ska jag försöka städa lite innan det är dags för middag o sen stallet.
Ikväll har jag o E fredagsmys på tuman hand!

Kommentarer
Postat av: zaq

Det är inte pjåkigt att få ha fredagsmys med dott, och jag lovar det blir bara mysigare och mysigare trots att de blir större! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback