Rapport

Ska väl bara berätta att min fot känns fortfarande helt ok, även om den känns lite öm emellanåt. Fast det kanske inte är så konstigt. Jag har ju gått mkt mer än vanligt de senaste dagarna, i glädjen över att det inte gjort ont. Har ikväll tagit bort tejpen och det känns lite märkligt utan den. Nu lär det väl visa sig om det är den eller behandlingen som gjort mig smärtfri. Nästan längtar till åb på måndag.
Var upp på jobbet idag med sjukintyget, då upptäckte jag att jag bara var sjukskriven t.o.m. i morrn, dvs jag ska jobba på måndag. Som tur är så har jag en sen tid i Umeå så jag hinner iaf jobba fram till 14.
Beffa: Kommer till dig med filmen efter behandlingen som är klar 17.30.

Vårt stockholms-främmande som skulle komma i helgen kommer istället nån gång i oktober. Pga hälsoskäl fick det ställas in denna gång. Men har vi väntat i 25 år så... kan vi vänta nån månad till.
Istället får jag tid att åka o kolla på L och Curre som för första gången ska träna för Berit. Ska bli spännande o roligt. Men gissa om jag kommer att sitta där och önska att det var jag som fick träna...

Det var längesen jag nämde mina hästar här känns det som...
De går fortfarande kvar här hemma på bete, men nu börjar det ta slut. Kommer att försöka stalla upp dem i helgen tror jag. Pia har sagt till mig i flera dar att hon vill det... :) Å jag läntar till att få pyssla med dem i stallet igen. Mina gosingar! Även att börja jobba lillan lite igen... Spännande!

Nä nu ska jag se om min lilla sjöjungfru kan tänka sig att kliva upp ur vattnet...

 
 

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Beffa

Blir kalasbra det, då hinner jag träna innan :)

Hoppas foten blir bra nu!

Kram, o pussa Curris från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback