Äsch...

...inget föl, men jag bloggar ändå. Vem vet annars hur länge som det inte blir uppdaterat här.

Kalvarna mår bara fint och jag tror det kommer en till idag eller i morrn. Det är ju 10 st kvar.

Den rackarns askan gjorde så det inte blev nån Berit-träning i helgen. Flygen inställda. Så i morrn ska jag åka o hjälpa L för de ska ju tävla om 2 v. Jag kommer att vara jättenervös och avundsjuk!!
Men... till hösten börjar allvaret för min svarta tjej. Då får jag börja rida igen.

Vad tokigt det kan bli... Veckan som gick och kommande två veckor så ska vi jobba övertid på jobbet.
Sen bara en vecka och 3 dagar och sen är man arbetslös!! Jag hade inte möjlighet att göra nån övertid förra veckan men ska försöka denna. Fast jag har två viktiga o spännande möten inbokade som går först!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback